29 maja 2009

new one.

Koniec studiów, przeprowadzka, krótko mówiąc, kolejny, nowy etap w moim dwudziestodwuletnim życiu.
I może, właśnie w tym momencie, nowy blog to nie taki głupi pomysł. Tamten blog to Tomek, Dwumetrowy, Londyńczyk... czyli wszystko to, o czym najchętniej zapomniałabym. A po co przywoływać złe wspomnienia?
Nie wykasuję tamtego bloga, jeszcze nie teraz, bo mogę zapragnąć tam wrócić. Wracałam już kilka razy. Chciałam uciec od tych trzech lat, ale nie potrafiłam. Może tym razem się uda.

reklamy były wkurwiające.

6 komentarzy:

  1. Ej Misia no. Jak mogłaś stamtąd odejść? :(
    Ci wszyscy ludzie to jakaś część Twojego życia, dobra czy zła. Przecież nigdy nie zostawisz tego tak naprawdę. Zawsze to gdzieś będzie w Twojej głowie, w najgłębszych zakamarkach pamięci.
    Smutno mi się jakoś zrobiło jak otworzyłam tamtą stronę i nie zobaczyłam tego szablonu, tych małych literek.. :(
    No ale skoro tak Ci będzie lepiej to niech tak zostanie. Mam nadzieję, że ten nowy etap będzie milion razy lepszy!:*:*:*

    /Zakupy - udały się. Kupiony pędzelek i szablon. Właśnie sobie zrobiłam przerwę żeby pomalować na zielono wzorek gipsowy, który wczoraj wieczorem robiłam. Ręce mi odpadaaaaaają!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana tamten blog to nie był Tomek, Londyńczyk czy Dwumetrowy. tamten blog to Ty, to co przeżywałaś, z czym się zmagałaś, ale to też dobre chwile, sukcesy, to cała Ty, Seduction to Ty. teraz jest pochmurno, jest szaro, ale słońce wyjdzie przecież.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten portal również nie odzwierciedla niczego dobrego. W czołówce own i basta. Tak jak już ktoś przede mną napisał. Seduction to TY, a nie oni...
    Wróć na ownaaaaaa.......

    OdpowiedzUsuń
  4. przestraszyłam się, że całkowicie zniknęłaś.
    tamten blog to Twoje życie. nigdy nie zapomnisz, bo to wspomnienia, któe Cię kształtowały, ale jeśli tu masz się czuc lepiej...
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. brzydkieslowa30 maja, 2009 12:38

    zmiana bloga nie zawsze wystarczy do zmiany tego, co się ma w głowie. raczej trzeba się z tym inaczej uporać. ale wierzę, że sobie z tym dasz radę ;*
    --
    brakuje mi go czasem, ale jest nienormalny i uczy się dużo. ale to w gruncie rzeczy dobrze o nim świadczy, więc czego mogę się przyczepiać...

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia na nowej drodze życia, napewno wszytsko się poukłada tak jak ma być , leave the past behind:)

    OdpowiedzUsuń